205 2025AFA Consol Ferré

Cómo funcionamos

Comisiones internas

Comissió de activitats externes:

S'encarrega de coordinar totes les activitats i vetllar pel bon funcionament de les mateixes.

Comissió de activitats internes i menjador:

Vetllar per a que el personal d’extraescolars i de menjador pugui realitzar el seu treball en les millors condicions possibles i realitzar propostes per a poder-los-hi proporcionar.
Afavorir i promocionar la realització de les activitats que tenen lloc dins del seu horari.
Dinamitzar una línia coherent i harmònica entre l’acció educativa del personal de menjador i extraescolars i l’acció educativa en horari lectiu.

Comissió de comunicació:

S'encarrega de mantenir informades a les famílies de totes les tasques e informació rellevant que es realitza a l'AFA.

Comissió econòmica:

Fer un seguiment de l’elaboració del pressupost anual del centre. Revisar el tancament econòmic de l’exercici anual per tal de proposar al Consell la seva Aprovació, si s’escau.
Fer el seguiment de l’execució del pressupost. Aprovar la modificació dels pressupostos a proposta del director. Gestionar els recursos econòmics de l’AFA corresponent al material escolar i sortides educatives.
Gestió i sol·licitud de subvencions.
La participació de les famílies en aquestes comissions és vital per enfortir, entre tots i totes, el projecte de l’escola. Si esteu interessats a formar part d’alguna comissió de treball, podeu contactar amb nosaltres a través de: